Submitted by mhlmi on Thu, 03/06/2004 - 13:47.
.
ادى ليا ثلاث أيام كنت المفروض اكون ترجمت فيهم وثيقة "كيف تسأل بالطريقة الزكية" لكن كل مرة أقول هكمل تيجى حاجة تنط تبوظ الدنيا, المهم أنا برضه هكتب عن الحاجات اللى انا مشغول فيها و ليها علاقة بالمجموعة:
١- ترجمة "كيف تسأل بالطريقة الزكية" و ستجد باستمرار الأجزاء المترجمة هنا http://eglug.manalaa.net/book/view/40
٢- باذن الله هشارك فى ترجمة واجهة دروبال مع باقى المجموعة
٣- ده لسة مفكرتش فيه بس انشاء الله لما اعرف هكتب هنا

Get GNU / Linux
News Feed
Blogs
Event Photos
Screen Shots
Polls
Popular Content
Members
Search
Wall Papers