Submitted by mhlmi on Thu, 03/06/2004 - 13:47.

.

ادى ليا ثلاث أيام كنت المفروض اكون ترجمت فيهم وثيقة "كيف تسأل بالطريقة الزكية" لكن كل مرة أقول هكمل تيجى حاجة تنط تبوظ الدنيا, المهم أنا برضه هكتب عن الحاجات اللى انا مشغول فيها و ليها علاقة بالمجموعة:

١- ترجمة "كيف تسأل بالطريقة الزكية" و ستجد باستمرار الأجزاء المترجمة هنا http://eglug.manalaa.net/book/view/40

٢- باذن الله هشارك فى ترجمة واجهة دروبال مع باقى المجموعة

٣- ده لسة مفكرتش فيه بس انشاء الله لما اعرف هكتب هنا


whirlpool's picture
Submitted by whirlpool on Thu, 03/06/2004 - 14:16.

I don't want to edit your blog, but why do use pre tags aslan when you are not going to add code


mhlmi's picture
Submitted by mhlmi on Thu, 03/06/2004 - 14:20.

removed the pre tags


Comment viewing options

Select your preferred way to display the comments and click "Save settings" to activate your changes.