ربنا يفرج عنك

ربنا يفرج عنك يابني

بس هي دية ألفاظ تتقال؟؟؟ .... معلش يعني الثورة مش معناها سفالة وقلة أدب ... واللي مش محترم دلوقتي عمره ما هيبقى محترم ... ومش هايقدر يعمل حاجة ولا لبلده ولا حتى لنفسه حتى

إنتم كدة هاتخلوني أغير فكرتي عنكم يا بتوع كفاية

Reply

The content of this field is kept private and will not be shown publicly.
  • You may link to images on this site using a special syntax
  • WikiText is converted to HTML (supported WikiText formatting will show in the long tip format).
  • You may write mixed Arabic and English freely, line direction will be computed automaticaly

More information about formatting options

Captcha
This question is used to make sure you are a human visitor and to prevent spam submissions.