تعليق غلس بس

تعليق غلس بس هستغل الفرصة لشكر لجنة الاعاشة

كل المساجين تقريبا تخنوا ﻷن لجنة الاعاشة و أهالي المعتقلين قاموا معانا بواجب جامد جدا و كان بيجيلنا كميات رهيبة من الأكل و كان كله أكل حلو جدا و مكانش ناقصنا حاجة غير الحرية

شكرا للجنة الاعاشة و كل من تبرع بماله أو جهده عشاننا.

Reply

The content of this field is kept private and will not be shown publicly.
  • You may link to images on this site using a special syntax
  • WikiText is converted to HTML (supported WikiText formatting will show in the long tip format).
  • You may write mixed Arabic and English freely, line direction will be computed automaticaly

More information about formatting options

Captcha
This question is used to make sure you are a human visitor and to prevent spam submissions.