تعليق غلس بس هستغل الفرصة لشكر لجنة الاعاشة
كل المساجين تقريبا تخنوا ﻷن لجنة الاعاشة و أهالي المعتقلين قاموا معانا بواجب جامد جدا و كان بيجيلنا كميات رهيبة من الأكل و كان كله أكل حلو جدا و مكانش ناقصنا حاجة غير الحرية
شكرا للجنة الاعاشة و كل من تبرع بماله أو جهده عشاننا.
التنين البمبي بيمسي على العمرانية


Recent comments
1 day 21 hours ago
2 days 11 hours ago
2 days 15 hours ago
2 days 21 hours ago
2 days 21 hours ago
3 days 7 hours ago
3 days 23 hours ago
3 days 23 hours ago
4 days 12 hours ago
4 days 21 hours ago