يا جماعه اتصلت بدكتور يحيى القزاز النهارده وكمان دكتور عادل السيوى من ادباء وفنانيين وهما رحبوا بأن الشباب تقعد وتشتغل هى وهما هيكونوا موجودين زيهم زى اى حد .. وفى مكالمة تليفونية مع مالك قالى اننا ممكن نقعد يوم االأحد .. فاقترحنا ميعاد مبدئياً .. يوم الاحد 12 مارس الساعه السابعه أو الساعه التاسعه مساءً ... يا ريت الناس بقى ترد .. يا رب يعنى .
الايمان ليس فضيلة والشك ليس خطيئة
Recent comments
20 hours 4 min ago
1 day 17 hours ago
3 days 5 hours ago
4 days 18 hours ago
5 days 6 hours ago
5 days 19 hours ago
6 days 7 hours ago
6 days 15 hours ago
6 days 15 hours ago
1 week 19 hours ago