عاوزين نظبط عشان نتظبط...محنش شبه رشدي اباظة و لا عمر الشريف و بنتكسف و لما بنشوف بنت شكلها حلو بنعرق و مبنعرفش نعمل ايه؟ يا تري ايه الحل؟
| Feed hosted at | http://tazbeet.blogspot.com/atom.xml |
| Feed currently contains | 13 items |
| Last checked feed host | 6 min 4 sec ago |
| Time until next refresh | 53 min 56 sec left |
Recent comments
3 hours 41 min ago
3 hours 42 min ago
3 hours 51 min ago
6 hours 30 min ago
10 hours 7 min ago
13 hours 29 min ago
14 hours 11 min ago
14 hours 19 min ago
14 hours 29 min ago
14 hours 42 min ago