بالرغم من الاكتئاب اللي الغيوم و الأمطار و السما الرمادي بتسببهولي
مجرد ما الشمس ترجع بتغير ألوان كل حاجة حواليا و تخليني استمتع بألوان الخريف
ياريتني اعرف اوصف احساسي لما الشمس بتتخلل الأشجار اللي أوراقها حمرا و خضرا و صفرا و برتقاني و بني و في كل خطوة تاخدها شكل الشجرة يتغير..
تأثير الطبيعة عليا ما يتوصفش و للأسف احساس عمري محسيته و أنا في القاهرة
حقيقي فهمت ليه الانطباعية بدأت في أوروبا .. احساس مينفعش تعبر عنه غير بالفرشاة و الألوان
Recent comments
1 day 13 hours ago
2 days 3 hours ago
2 days 7 hours ago
2 days 13 hours ago
2 days 13 hours ago
2 days 23 hours ago
3 days 15 hours ago
3 days 15 hours ago
4 days 4 hours ago
4 days 13 hours ago